Op maandag 23 april 2012 zal het grootste marketing congres van Noord-Brabant, genaamd Vision, plaatsvinden in het Koning Willem II Stadion te Tilburg. Vision is het jaarlijkse congres van studievereniging Asset | Marketing. Vision draagt dit jaar de titel Traditional Marketing, Rest In Peace? De dag zal in het teken staan van de toekomst van traditionele marketing in een online tijdperk. Kweek is ook van de partij. Onze fotografen gaan het evenement op de foto vastleggen.

Academici en bedrijfssprekers zullen het onderwerp in plenaire lezingen, parallellezingen en workshops vanuit verschillende invalshoeken benaderen. Zodoende zal er gedurende de dag een passend antwoord gegeven worden op de vraag of er nog toekomst is voor traditionele marketing. De organisatie kan met trots melden dat er een aantal gerenommeerde partijen aanwezig zullen zijn die hun visie en kennis over het onderwerp zullen delen.

Wilbert Schreurs is docent reclamegeschiedenis en zal de inleidende plenaire lezing verzorgen. Vervolgens zal Frank Quix, managing director van Q&A Research en Consultancy, en tevens verbonden aan de Universiteit van Amsterdam, in zijn lezing ingaan op retailmarketing en de revolutie die op dat gebied gaande is.

Gedurende drie parallelsessies kunnen bezoekers drie bedrijven kiezen waarvan ze een lezing of workshop willen bijwonen.. In deze parallelsessies zullen de sprekers dieper ingaan op aspecten die een link hebben met traditionele marketing. Onder andere ABN AMRO, FrieslandCampina, PostNL, Pondres, DAF en Sony zullen hun kijk op interessante vraagstukken geven.

De afsluitende plenaire lezingen zullen verzorgd worden door twee zwaargewichten in marketingland. Ruud de Langen, CEO van mediabureau Mindshare, zal in zijn lezing ingaan op trends op het gebied van traditionele marketing. Herman Bos zal gedurende de laatste plenaire lezing als Marketing Director van Telegraaf Media Nederland bespreken wat de toegevoegde van traditionele marketing is in een tijd dat er steeds meer aandacht is voor de online marketing.

Vision vindt dit jaar plaats in het Koning Willem II Stadion te Tilburg en zal de grote opening van het 25 jarig jubileum van studievereniging Asset | Marketing betekenen. Tijdens het evenement zijn er tal van momenten waarop gemotiveerde studenten met interesse in marketing en bedrijven met elkaar in contact kunnen komen. Het dagvullende programma, inclusief lunch, zal eindigen met een netwerkborrel waarin er de mogelijkheid is om onder het genot van een drankje te netwerken en na te praten over het congres.

Het complete aanbod van lezingen, parallellezingen en workshops is te vinden op www.vision-tilburg.nl, alwaar geïnteresseerden zich kunnen inschrijven en hun persoonlijke dagprogramma kunnen samenstellen.